long time.

har inte skrivit på jätte länge. kommer inte ihåg när jag skrev sist men det var inte igår iaf. otroligt skönt att ha ett ställe och skriva av sig på, känns som man har kommit förbi det statiet att skriva dagbok. fast det e klart, dagbok blir ett fint minne. har ett par dagböker själv, två närmare bestämt. himla kul att läsa faktiskt.

Nu är det inte långt kvar till jag skall till sälen :) skall bli underbart! finns inget underbarare ställe. Skall väl inte vara där i en hel vecka. men några dagar så man hinner och lite skidor. har fått tag på ett par nya stavar oxå! skulle behövt nya skidor oxå, men man skall va gla för det lilla man får! och måste erkänna att jag skäms lite, har vart en otrolig vinter och jag har inte ens åkt ut o åkt lite! verkligen illa.

Nej, nu får det bli sängen för min del. har sovit dåligt hela veckan för förskylningen e visst inte redo att släppa taget om mig än.

Good night, sleep tight!






Kommentarer

Vad ville du säga ? :)

Vad heter du :) ?
Besök min blogg fler gånger ?

Din mail : (Bara jag som ser)

Har du någon blogg ?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0