onsdag.

och jag sköter bloggen fruktansvärt dåligt. finner inte alltd orken till att sätta sig framför datorn och skriva lite. inte för jag inte sitter vid datorn. iaf.... på lördag åker jag till sälen. skall bli så jääävla gött. alla här hemma säger "är du inte trött på snön ?" med tanken på vilken oootrolig vinter vi hade här i vintras. men det är så stor skillnad ändå. snö är förvisso snö. för i sälen kan man åka skidor. åka i mängder :) värst med att åka upp en så sen vecka är att det är jobbigt att åka slalom. iaf jag tycker det :P så det blir väl en del längd :) men d är nästan roliagre.

nu skall jag se lite NCIS :) sweeeeeeeeet.

Kommentarer

Vad ville du säga ? :)

Vad heter du :) ?
Besök min blogg fler gånger ?

Din mail : (Bara jag som ser)

Har du någon blogg ?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0