Onsdag den 17/9 - 08

Kolla igenom vad som går på tv, och d är hur mkt som helst. Snart börjar alla mina favortitserier, som ääntligen kommer tillbaka efter sommaruppehållet. Skall bli nice. kommer ha ett fullt schema, så serieberoende som ja e :D knappt såå jag hinner med nåt annat, kommer väl bara sitta framför tvn. Som idag har jag typ bara suttit framför tvn, har 4 program jag vill se.



Lady Gaga - Just dance
Kat Deluma - Run the show
Chris Brown - Forever


Spelas non stop hemma hos mig just nu. Tycker dem e så otroligt bra. blir glad och jävligt dans sugen. såå det nästan rycker i benen på mig :P Nästan som dem andra slår sönder min dator så mkt ja spelar de :D hahah! Säg någon bra låt ? :)

puss o kram ses på stan!




Kommentarer
Postat av: Maria

Rihanna - Disturbia e bra! =)

2008-09-18 @ 12:36:16

Vad ville du säga ? :)

Vad heter du :) ?
Besök min blogg fler gånger ?

Din mail : (Bara jag som ser)

Har du någon blogg ?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0