Hit me hard.

Idag har jag varit uppe sen klockan 8, och bara grejat, grejat, grejat hela dagen! tills nu, och jag är grymt jävla trött. Har vart uppe hos mormor o morfar hela dagen, hjälpt henne o flytta. från ett otroligt stort hus till en liten lagom lägenhet. finns en hel del grejer kvar i huset. och ändå var vi 7 pers och 4 bilar. men nee vi visst att d skulle ta tid. så idag har jag spenderat hela min dag med släkten, vilket oxå kan vara rätt mys ibland. och d bästa var jue mormors mat. finns d nåt bättre tro ? såå nu för en stund sen tjöta jag på morsan att jag skulle få åka hem, och d fick jag. dem andra galningarna är kvar ännu o grejar. mmh så jag känner mig rätt så duktig idag!

Haha, nu har jag bytat header IGEN. kommer på massa nya grejer jag vill ha hela tiden. men nu skall jag väl vara nöjd. ett tag till fram över iaf :) tror d var 2 veckor sen jag byta! ändrar allt möjligt hela tiden, men nu får jag ha d såhär ett tag :)

Nu skall jag ta och lägga mig i sängen och läsa Hänt Extra och äta lita cola-nappar. :) Bye so long!






Kommentarer
Postat av: linda

jag vet! åh, så fin header. jag vill också byta

2008-10-16 @ 19:07:59
URL: http://lindanord.blogg.se/
Postat av: Frida

cola nappar =)

2008-10-18 @ 12:10:28
Postat av: anonym

fin blogg=D

2008-10-18 @ 12:11:02

Vad ville du säga ? :)

Vad heter du :) ?
Besök min blogg fler gånger ?

Din mail : (Bara jag som ser)

Har du någon blogg ?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0