sena vardagskvällar....

....går the L word på kanal 400. blev jätte chokad första gången jag såg ett avsnitt. ni som har sett den, vet vad jag pratar om. men förutom det så är den himla bra. avsnittet som gick igår, sluta så här nerdrans dumt. och jag håller på att bli tokig. för jag vill så gärna se vad som händer. får hålla mig till måndag!

Var inne i Uddevalla igår, men några kompisar. kolla lite i affärer, åt på en thai-resturang. och så bowla vi, det var verkligen länge sen ja bowla. var riktigt kul. känns i ena skinkan idag :P hahah! var slut när jag kom hem, gick direkt ner i mitt rum och satte på tvn. och där tillbringa jag resten av min kväll.

skall sova nu, slänger in en bild oxå ;)



tjaooo.






Kommentarer

Vad ville du säga ? :)

Vad heter du :) ?
Besök min blogg fler gånger ?

Din mail : (Bara jag som ser)

Har du någon blogg ?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0