Your love is a lie.

Idag har jag varit med Jannice :D åkte till henne vid 12 tiden ungefär så åkte vi t torp. haha, var riktigt kul faktiskt! gick där inne i 4 timmar. tror jag inte gått där inne så mkt :P fick iaf köpt mig 2 party linnen till mig själv :D och en present till min kära Emmi :) och så blev d klart donkan :D hahah, blev mätt efter 4 nuggets. och så hade jag beställt extra mkt :P hahah! illa typiskt. Sen åkte vi hem till Jannice och lämna alla grejer sen åkte vi hem t mig och la över musik o snacka lite :) mys! sen hade va race till konsum och sen hem till Jannice där vi såg på vänner :D sen körde jag hem och blev förföljd av bengt :P haha, trodde d va polisen. :P Såå han följde med mig hem och såg på andra avenyn.

Snart är d sista avsnitten av Paradise Hotell slut, och jag vill verkligen inte att d skall sluta. tycker det är såå jävla braa :) dock så vinner helt fel personer och dem har bara tur hela tiden. men d e ändå grymt som satan. såg på tvn att d kommer en ny omgång. men dem personerna verka inte lika roliga. får se hur d blir.

Nu e jag skällit trött, så nu skall jag sussa! KissKiss.






Kommentarer
Postat av: A M A N D A R O S E N D E

tack :) ja han är så sööt :D

2008-11-26 @ 12:01:41
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: A M A N D A R O S E N D E

jorå :) självdå? ^^

2008-11-26 @ 12:39:55
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Vad ville du säga ? :)

Vad heter du :) ?
Besök min blogg fler gånger ?

Din mail : (Bara jag som ser)

Har du någon blogg ?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0