Tisdag den 16/9 - 08

Idag har jag vart på torp, med mina tjejor <3 det börja med att man fick sitta hemma o vänta på att emma skulle få tag i bilen. jag var jue på klädd o färdig sminkad vid 1 tiden. och så kom hon vid halv 4. mkt tid o bara sitta o vänta :P inte d roligaste jag vart med om iaf. sen kom vi vart fall iväg. och jag hade typ kollat i alla affärer o köpt det jag ville efter 1 timme. och hunnit äta på donken. Såå jag o emmi fick vänta på dem andra i typ 3 timmar. vi gick o kolla registeringskyltar o satt inne på donken o snacka skit. sen fick vi äntligen åkt hem :) sen stod vi på färjan över t lysekil o hade disco. fick dansa lite annars hade jag la somnat!! :P

Sais herrlag var i dm final idag oxå, mot oddevold som typ e as grymma! sais förlora, men jag tycker dem e bra för d :) synn att jag missa matchen. hade vart grymt o se! Men på söndag e d hemma match, o jag står i kisoken o d betyder köörv o bröd t mig!! :D

Och inte nog med d, såå missa jag vem kan slå filip o fredrik idag :( jätte illa, men morsan spela in d, så jag funderar på att kanske se på d nu, snart.

godnatt!




Kommentarer

Vad ville du säga ? :)

Vad heter du :) ?
Besök min blogg fler gånger ?

Din mail : (Bara jag som ser)

Har du någon blogg ?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0